noiembrie 04, 2022

curios

  

63
Curios, deoarece am folosit metoda paharului cu ap
ă
  pentru a-mi face, sub form
ă
 de remedii homeopate,anumite vitamine singulare or complexe,
și ele
s-aumaterializat întotdeauna. Remedii precum
VITAMINA
K”
 ori
MULTI
VITAMINE”
 au func
ț
ionat perfect.În schimb, remediul
„VITAMINA C”
 
nu a func
ț
ionat.Sunt chiar curios, dac
ă
 printre persoanele care o s
ă
 citeasc
ă
 aceast
ă
 carte va fi cineva care are nevoie
ș
icuriozitatea s
ă
 fac
ă
 acest remediu
ș
i dac
ă
 i-a reu
ș
it.
În continuarea poveștii noastre, putem vorbi despre
 perioada în care abia m
ă
 
ț
ineam pe picioare din cauzalipsei de control al mu
ș
chilor.Aceast
ă lipsă de control a fost
 rezolv
ată
 dup
ă
 ce, printre multele c
ă
ț
i citite în acea perioad
ă
, s-a num
ă
rat
ș
i cartea
 „
Vindec 
ă
-te singur cu s
ă
rurile vie
ț 
ii, Ed.Dharana, 2013
” scrisă
 de Gerhild Balosan
, ce orecomand cu c
ă
ldur 
ă
 spre a fi citit
ă
 
și aplicată mai ales
în
 prevențiecând organismul nostru prezintă doar o ușoarăcarență
ce
 poate fi ușor restabilită folosind remedi
homeopate.Din aceast
ă
 carte am aflat de existen
ț
a
s
ă
rurilor vie
ț
ii
 (
sărurile Schüssler 
), care sunt de fapt tot ni
ș
te dilu
ț
ii aleunor substan
ț
e, dar de valoare mic
ă
.Dup
ă
 studierea
ș
i altor informa
ț
ii de natur 
ă
 medical
ă,
 am ajuns la concluzia, nu numai logic
ă
 ci
ș
i prinobservarea anumitor simptome personale în anumite
 
64
condi
ț
ii, c
ă
 problema ce o aveam era lipsa calciului dinorganism.Se
ș
tie c
ă
 mu
ș
chii sunt controla
ț
i de nervi folosindu-se
, printre altele, și
 de calciu. Dac
ă
 el începe s
ă
 fiedeficitar în organism, apar unele probleme printre care
ș
i
această
 lips
ă
 de control al mu
ș
chilor, în cazul meu almu
ș
chilor picioarelor.Am încercat s
ă
 explic acest lucru doctoruluihomeopat la care înc
ă
 mergeam în acea perioad
ă
 însperan
ț
c
ă
 va avea o recomandare în aceast
ă
 direc
ț
ie,dar el m
ă
 trimitea s
ă
 fac analiza de calciu de parc
ă
 nu
ș
tia c
ă
, dac
ă
 organismul are nevoie de calciu
ș
i nu-lg
ă
se
ș
te, el va începe s
ă
-l
scoată
 din oase, acest deficit arfi ie
ș
it la analize abia dup
ă
 ce deja ar fi fost prea târziu
ș
iel ar fi început s
ă
 lipseasc
ă
 foarte mult din oase. Adic
ă
 mult prea târziu
, după instalarea osteoporozei
.Astfel, nevrând s
ă
 a
ș
tept ca el s
ă
 lipseasc
ă
 
ș
i dinoase, citind aceast
ă
 carte scris
ă
 de Gerhild Balosan,analizând toate informa
ț
iile din ea, am concluzionat c
ă
 o bun
ă
 variant
ă
 de încercat ar fi
Calcarea phosphorica D
12”
.
Însă
 am optat pentru varianta remediilor cu
diluții
CH
, în acea perioadă încă oscilând între metoda
 paharului cu ap
ă
 
și granulele homeopate
.Deoarece dilu
ț
iile CH sunt jum
ă
tate din dilu
ț
iile D(dilu
ț
ia D 12 este egal
ă
 cu dilu
ț
ia CH 6), am optat pentruremediul homeopatic
„Calcarea phosphorica CH 5”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu