decembrie 19, 2022

tamaia

 TĂMÂIE „Folosesc tămâia albă de 35 de ani și am scăpat de operații, în condițiile în care litiaza renală și biliară sunt boli ale familiei” – Mihaela Dumitrescu. „Eu am luat câteva luni în fiecare zi câte 3 boabe de tămâie înainte de masă pentru pietre la bilă și am scăpat de ele” – Lili Ana. „Eu am luat 10 zile câte o bucată de mărimea bobului de orez și am scăpat de piatră” – Elena Letiția. „Mama mea a luat tămâie pentru piatra la rinichi și într-adevăr a eliminat piatra care nu putea fi eliminată normal din cauza mărimii” – Pia Pantis Slavin. „Eu am luat-o la 2, 3 zile – câte un grăunte ca un bob de mazăre, timp de 3 săptămâni. Dizolvă pietrele mari și le elimină cu dureri minime” – Dumitra Zbarcea. „În Orient, femeile toarnă un pahar de apă peste 4 bucățele de tămâie seara și dimineața bea apa pe stomacul gol. Se refolosesc aceleași bucățele de tămâie pentru 4 sau 5 zile la rând, apoi se folosesc alte bucăți de tămâie. E bine să se ia cât mai des. E bine de știut că spre deosebire de noi, orientalii nu prea au probleme cu cancerul și cu virușii, bacteriile. Cred că asta poate să ne spună cât este de benefică această apă de tămâie” – David Mariana.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu