decembrie 19, 2022

PIATRĂ LA RINICHI

 PIATRĂ LA RINICHI „Eu am reușit să elimin piatra la rinichi cu decoct de ghimpe (de preferat planta măcinată, cumpărată de la Plafar, nu ceaiul din pliculeț). Acest decoct l-am consumat în loc de apă timp de 3 săptămâni. Eliminarea a fost realizată în totalitate, dar la sfatul medicului, tratamentul se repetă la fiecare 6 luni. Bărbaților le face bine, deoarece ghimpele este planta ce reglează cel mai bine prostată și nu mai e nevoie să consumați Prostamol. Sănătate!” – Cristi Tasse. „Eu am eliminat pietrele de la rinichi și bilă cu rădăcină de pătrunjel. Dar nu am curățaț-o. Am spălat-o bine. La 1 litru și jumătate de apă, un kg de rădăcină de pătrunjel. Se fierbe până scade la jumătate, se strecoară și se pune în frigider. Se bea un păhăruț foarte mic pe stomacul gol. O dată pe an fac și nu mai am nimic” – Ciuraru Florentina. „Da, într-adevăr te scapă de pietre. Eu am băut un an de zile. Se bea cu paiul pentru a nu caria dinții, deoarece rădăcina de pătrunjel e foarte puternică” – Ana-Maria Doru Badnar. NĂPRAZNIC      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu