decembrie 20, 2022

Rugăciune pentru ajutor imediat pentru o singura dorinta

 

Rugăciune pentru ajutor imediat pentru o singura dorinta


Cea mai puternică rugăciune care trebuie rostită pentru ajutor imediat. Dacă treci prin momente grele trebuie să spui această rugăciune iar problemele tale se vor rezolva.

Rugăciunea de ajutor pentru sine și pentru semenii tăi scade nivelul hormonilor de stres, reduce tensiunea arterială, durerile cronice, tulburările de somn, anxietatea și îți oferă relaxarea și împăcarea sufletească de care ai nevoie.

O rugăciune de ajutor spusă în vreme de necaz sau rostită într-un moment de cumpănă a vieții, ne ajută să răzbim și să nădăjduim că problemele noastre vor fi rezolvate.

Rugăciune pentru ajutor imediat

O, Dumnezeule Mare, mântuieşte-mă de toate relele; o, Dumnezeule Mare, care ai hărăzit mângâiere tuturor Sfinţilor, hărăzeşte-mi-o şi mie, care ajuţi şi sprijini toate lucrările, ajută-mă şi sprijină-mă în toate nevoile, scapă-mă de toate primejdiile, de toţi duşmanii văzuţi şi nevăzuţi.

În numele Tatălui care a creeat lumea, în numele Fiului care a răscumparat-o, în numele Sfântului Duh care a împlinit legea în toată a ei desăvârşire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu