decembrie 19, 2022

Cataplasmele cu pătlagină ajută în diferite boli de piele, precum: → crăpături ale pielii → înțepături de viespi → mușcături de animale turbate → tăieturi → arsuri solare → bășici → răni cu puroi → furunculi → noduli întăriți → tumori benigne sau canceroase → afecțiunile glandelor → gușă tiroidiană → noduli tiroidieni → tromboză Sursa: https://lataifas.ro/boli-si-tratamente-naturiste/172300/patlagina-minunea-care-vindeca-ulcerul-stomacal-si-ulcerul-varicos/

 „Am vindecat-o pe soția mea de ulcer duodenal cu trei niște cu suc de pătlagină, acum peste 30 de ani”. „Este adevărat, și mamei mele i s-a vindecat o rană foarte urâtă pe nas cu frunze de pătlagină, după ce medicii nu mai știau ce unguent să-i dea” – Marcela Dogaru. „Când eram copi, mama ne vindeca cu frunze de pătlagină. Eu am scăpat de negii din genunchi cu pătlagină” – Ștefania Strugariu. „Pare incredibil, totuși mama a vut un fel de chist la genunchi. I-am pus câte o frunză de pătlagină, bine zdrobită, cam 3-4 zile la rând. Ce a fost acolo s-a dispersat. Cert e că nu mai are acel chist” – Valeria Matros. „Eu am avut un ulcior la ochi care se nodulizase de vreo două luni. Am pus comprese cu pătlagină și s-a vindecat!” – Elena Inocenția. „Bună ziua, eu și familia mea am folosit patlagina de mai multe ori. Spre exemplu: Tata a avut un sfert de buric de deget retezat la o mașină de tăiat lemne. A sudat carnea tăiată și s-a vindecat rapid cu frunza proaspătă de patlagina lăsată de seara pana dimineața. Eu am folosi pentru noduli la tiroidă. Aveam mulți și de mici dimensiuni. Am făcut ecografie înainte și după un sezon de vară în care am stat cu pătlagina la gât de seara până dimineața, cu bandaj elastic. Rezultatul a fost că nu mai aveam noduli și TSH-ul a ieșit foarte bine. Orice rană se vindecă mult mai repede cu pătlagină. Am avut cazuri în care răni de pe mâini s-au umflat și efectiv au creat un fel de bășicuțe prin care s-a eliminat lichidul acela. Din toată inima o recomand!”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu