decembrie 16, 2022

Cand sanatatea ne este pusa la incercare, avem un ritual zilnic pe care il urmeaza intreaga familie. Acesta ne sustine corpul la nivelul fiecarei celule si promoveaza o stare de echilibru in organism.

 Inca din copilarie am fost obisnuita sa-mi sprijin organismul in procesul sau de vindecare cu ajutorul plantelor – farmacia vie a lui Dumnezeu. Ba cu ceaiuri, tincturi, produse apicole si tot felul de leacuri din batrani. De cele mai multe ori descoperite din paginile revistei Formula As din care aveam intreaga colectie.

Musetel de pe marginea drumului de la tara, galbenele din poarta mamaiei, flori tei din curtea fabricii unde lucra tata, sunatoare de pe campurile de la marginea Bucurestiului, muguri de brad de la munte si cate si mai cate – toate erau pretioase pe timp de iarna si de fapt, de fiecare data cand corpul striga dupa ajutor. Toate aduceau, pana si in apartamentul nostru din capitala, puterea vindecatore a naturii si a plantelor de leac.

Ce credeti ca s-a intamplat cand mi-am intemeiat propria familie si mai ales dupa ce au venit pe lume cele doua fetite? Desigur, am dus mai departe bunul obicei. Ba mai mult, au intrat in viata noastra plantele in forma lor cea mai concentrata – uleiurile esentiale.

Cu mare dragoste fata de natura si respect pentru puterea sa vindecatoare, am inceput sa studiez si sa inteleg prin ce modalitate ne ajuta uleiurile esentiale. Si mai ales am experimentat, folosind cu succes aceste esente tari in sticlute mici de fiecare data cand boala ne punea la incercare.

Pe parcurs, am invatat cat de importanta este preventia si de ce ar trebui sa acordam o importanta deosebita mentinerii starii de sanatate.

Cand sanatatea ne este pusa la incercare, avem un ritual zilnic pe care il urmeaza intreaga familie. Acesta ne sustine corpul la nivelul fiecarei celule si promoveaza o stare de echilibru in organism.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu