octombrie 24, 2022

ACĂ ERAM UCENICI AI LUI HRISTOS, AM FI VENIT REGULAT LA BISERICĂ

 DACĂ ERAM UCENICI AI LUI HRISTOS, AM FI VENIT REGULAT LA BISERICĂ; ELEVUL BUN NU LIPSEŞTE DE LA ŞCOALĂ Cuvinte duhovniceşti …Şi acum, fraţii mei, o întrebare şi puneţi-vă mâna pe inimă. Mă întreb pe mine însumi, pe preoţi, pe episcopi, pe împăraţi, întreb pe toţi cei care am trecut prin cristelniţă: suntem ucenici/elevi ai lui Hristos? Sau nu cumva se întâmplă şi cu noi ceea ce am auzit în Vinerea Mare: „Astăzi Iuda lasă pe Învăţătorul şi primește pe diavolul …”? (Utrenia Vinerii celei Mari, Antifonul 4).


Citeşte mai mult pe aparatorul.md: Dacă eram ucenici ai lui Hristos, am fi venit regulat la biserică; elevul bun nu lipseşte de la şcoală https://www.aparatorul.md/daca-eram-ucenici-ai-lui-hristos-am-fi-venit-regulat-la-biserica-elevul-bun-nu-lipseste-de-la-scoala/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu