ianuarie 30, 2023

 RUGĂCIUNE LA MAICA DOMNULUI

Maică Născătoare de Dumnezeu
Mângâierea mea cea prea bună și nădejdea mea fără de sfârșit, ascunde netrebnicul și mult prea păcătosul suflet al meu sub Sfânt Acoperământul tău, acolo unde vrășmașul nu-l poate ajunge. Saltă inima mea de veselie duhovnicească avându-te pe tine Ocrotitoare neînfricată a sufletului meu. Dragostea ta este purpurea cu noi robii tăi, căci tu, ca o Maică adevărată, îți iubești copiii ascultători, dar și pe cei neascultători și cu dreapta ta îi ridici atunci când cad.
Și oare de cât ori nu ai plâns o dată cu mine, atunci când ceream iertare Fiului tău!
Mă arunc la picioare tale, îmbrățișându-le, și ascunzându-mi fața plină de lacrimi în poala veșmintelor tale strigând către tine: Nădejdea mea, ascunde-mă sub Sfânt Acoperământul tău și împreună cu tine, ținându-mă de mână, să trec neînpedicat porțile Raiului.
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu