Iubirea mea! Lasă-ți viața strâns împletită cu cele mai fine fire de bunătate, credință, înțelegere, respect și umanitate, atunci va fi cu siguranță reușită, prosperă și strălucitoare. Fie ca Sfântul Nicolae să te ajute mereu în fapte evlavioase și corecte, astfel încât să poți obține întotdeauna succesul și recunoașterea. Felicitări!

La mulți ani de Sf. Nicolae, iubitul meu! Îmi doresc ca minunea festivă să-ți ofere o dispoziție minunată, impresii uimitoare și multă bucurie.

Fie ca Sf. Nicoale să te îndrume pe calea adevărată cu o mână fermă. Fericire, iubire, dreptate și multă bunătate în casa ta! Te iubesc!

Fie ca Sfântul Nicolae să-ți ofere numai bunătate, bucurie și mângâiere! Îți doresc să crezi în magie și să experimentezi un adevărat miracol în această sărbătoare, dragul meu!

Zâmbește, pentru că este atât de important să-ți umpli sufletul de fericire și emoții pozitive! La mulți ani de Sf. Nicolae, iubirea mea!

Din tot sufletul te felicit de Sf. Nicolae, iubitul neu! Lasă orice vis să devină realitate ca prin magie și Nicolae Făcătorul de Minuni să-ți ofere ceea ce îți dorești!

Îți doresc să găsești fericirea, pacea și liniștea în sufletul tău și lângă mine, iar rugăciunile către Sf. Nicolae să-ți întărească credința în ce este mai bun!

La mulți ani de Sfântul Nicolae, iubitul meu! Îți doresc să fii mereu sub ocrotirea sfântului! Păstrează-ți sufletul curat, trăiește și crede în minuni!

Uită-te sub pernă – și vei găsi un cadou acolo de la Sfântul Nicolae! Fii fericit și să ne iubim mereu!

Recunoştinţă şi dragoste pentru Sfântul Nicolae! Iar ție – pupici!