martie 18, 2023

 

Icoana Maicii Domnului care a vindecat o fetiță mută și paralizată

Minunile săvârșite la Icoana Maicii Domnului aflată în biserica „Sfinții Împărați Constanti și Elena”, din Gura Humorului, sunt știute de toată lumea.

Alături de miile de credincioși ortodocși care au solicitat ajutorul sfintei icoane făcătoare de minuni sunt și multe persoane aparținând și altor culte: catolici, greco-catolici, protestanți, sectari și chiar musulmani si mozaici.

Puterea tămăduitoare a Sfintei Icoane a ajuns și în străinătate, astfel că persoane, în special, din Germania și America au venit și s-au închinat Maicii Domnului, cerând sprijin și ajutor în rezolvarea nevoilor.

De-a lungul anilor s-a aflat de multe miracole săvârșite de Sfânta Icoana: vindecare de orbire, tot felul de boli și chiar cancer, epilepsie, descoperirea unor furturi de bani, reușite la procese grele, la operații, la examene, în călătorii sau plecări în străinătate.

Cel mai recent miracol săvârșit la Icoana Maicii Domnului este cea a vindecării unei fetițe care timp de cinci ani a fost mută și paralizată.

Este vorba de Irina Ababoaie, o fetiţa din județul Bacău care s-a născut cu deficiențe de vorbire și paralizată. Bunica fetiței povestește în scrisoarea adresată preotului Teodor Bodnar, slujitor la biserica din Gura Humorului, despre această minune: “Am fost de doua ori la Sfânta Icoana și o data la dumneavoastră. M-am rugat și am plâns pentru nepoţica mea care s-a născut paralizata și muta. Vai, cât am chinuit 5 ani de zile s-o duc în brate la baie, s-o îmbrac, s-o hrănesc. Am dus-o la mulți doctori veniți din țară, m-am rugat la zeci de biserici și mănăstiri, am cheltuit tot ce am avut și totul a fost în zadar. Doctorii mi-au spus ca asa va fi cât timp va trai.

Va amintiți ca dumneavoastră m-ați incurajat sa nu îmi pierd nădejdea. Ultima dată mi-ați dat o iconiță și mi-ați spus sa o pun pe pieptul fetitei. Sosita acasă, am pus pe pieptul fetitei iconița și ea m-a privit îndelung și odată s-a ridicat din pat, a venit la mine, m-a cuprins cu bratele sale și m-a sărutat spunând: “Oh, cât te-am așteptat!”. Am rămas uimita și speriata. Acum fetita merge la grădiniță pe propriile picioare și vorbește curent. Icoana a făcut-o sa meargă și sa vorbească”.

Irina, fetiţa care până la 5 ani nu a mers şi nu a vorbit şi care este înzestrată cu o inteligenţa rar întâlnită, a povestit telefonic preotului Teodor Bodnar, despre felul cum a simțit ea puterea icoanei: “Atunci când bunica mi-a pus iconița Maicii Domnului pe piept, am simțit în trup un cutremur și parcă cineva m-a ridicat și m-a împins spre bunica. Eu credeam ca visez, dar am simțit lacrimile ei pe obrazul meu și am știut ca sunt trează”, scrie ortodox.md.

Minunea aceasta a dovedit încă o dată cât de mare este puterea lui Dumnezeu și a Maicii Domnului.

Rugăciune către Maica Domnului pentru vindecarea de boli:

Preasfântă, Preacurată şi Preaminunată Fecioară şi Maică a Domnului nostru Iisus Hristos, Te rugăm ascultă rugăciunea nevrednicilor robi (numele) şi vindecă-ne pe noi, pe cei din familiile noastre şi pe toţi suferinzii din lumea asta bolnavă, de bolile grele, de bolile ştiute şi neştiute de noi. Fie ca toţi creştinii să Te preamărească şi să Te preacinstească pe Tine, iar noi să avem tot ajutorul cel bun, sfânt şi ceresc. Îţi mulţumim Maică Sfântă pentru vindecare, pentru tot ajutorul Tău, pentru mijlocirea Ta la Preabunul Dumnezeu, că Tu eşti scară la Cerul Sfânt, pentru rugăciunile noastre şi ajutor nemijlocit în cererile noastre cele îndreptăţite. Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu